07 martie 2010

"Inainte",ca inainte era mai bine!!!!!....Chiar asa?








Aveti aici citeva"aspecte" ale unui almanah "Elore"(adica in limba maghiara:Inainte),din 1988,la care am fost invitat sa colaborez cu citeva fotografii.Am colaborat.Constat dupa 22 de ani,ca am fost alaturi de fratii Feleki si Dorel Gaina,cu care am ramas prieteni.Mai sunt si alte nume,pe care va invit sa le descoperiti pe blogul 7 zile(http://www.7zile.ro/blog/) .Stau si ma minunez,unde am fost si unde am ajuns ?...Chiar o fi valabila sintagma:"Inainte",tovarasi,ca inainte era mai bine!!!!

7 comentarii:

Blogu'lu oZo spunea...

He, He... să spuneți drept? care a făcut poza lu Tovarășu, că pe celelalte le știu!...

fotomaniacu spunea...

Categoric acu e mai bine, inainte nu se puteau face astfel de imagini: http://eyeswideshut.ro/2010/03/06/mizerius-maximus-romanus/

hajdu tamás spunea...

le stiu din copilarie, erau chiar distractive pt vremurile alea, aveau si bancuri si caricaturi bune.
asta inseamna ca va stiu de la 12 ani :))

Unknown spunea...

Da nene Vasili, din ce imi amintesc si din ce imi povestesc ai mai in virsta era mai bine.barem munceam si eram platit pt munca depusa.Amu`..fix pula Marioara, cine apuca sa mai dea la sapa bine de bine, cine nu..moare cu buruiana pe strat.
Apropo..iti cumparasi scaner nene Vasili ? :)

hajdu tamás spunea...

http://fototanu.blogspot.com/2010/03/emlek-1988-bol.html

vasile dorolti spunea...

daca si scula aste e scaner,atunci da.da nu e!

Simay Zsolt spunea...

le tin minte si eu! de necrezut