28 septembrie 2010

Maramures today


4 comentarii:

Ionut Dipse spunea...

Calma si amenintatoare in acelasi timp, morosanca. :)

Ioana Filipaş spunea...

Fotografia cu femeia ascutind coasa e tare frumoasa. Pe mine chiar la Maramures ma duce cu gandul, pentru ca eu doar acolo am rude la tara si doar acolo am fost la coasa. Dar cred ca peste tot prin tara se pot regasi imagini [live, cum ar veni, nu fotografii] de genul aceleia.

vasile dorolti spunea...

...si mie mi se pare emblematica pentru Maramuresul de azi.Barbatii sunt morti ori plecati,ori fac de paza in rulote rosii la umbra unui Christos de plastic.Femeile cosesc,merg pe motorete,imping "caruta" mai departe....pina cind?

Ioana Filipaş spunea...

Bine, daca is plecati la munca tot e bine, macar isi impart sarcinile cu femeile si toata lumea e impacata. Mie chestia aia cu femeia la munca in casa, iar barbatul pe camp [si atat, deci niciunul nu se baga in treburile celuilalt] mi se pare nepotrivita. La mine la tara, de exemplu, femeile din familie merg si la camp - strans de fan, coasa, cules de fructe si ce-o mai fi. Si eu faceam lucrurile astea de mica, am invatat sa cosesc pe la 12 ani, de-aia nu mi se pare nimic prea exagerat. Nu e o munca grea, e doar mult si obositor.