17 decembrie 2011

Un mare fotograf( " probabil.....") Feleki Istvan


4 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Poate ca e... da` io in prostia mea nu am dat de un portofoliu al domniei sale pe net... asta e.
Acu depinde si cum masuram marimea. Era si un banc, superb...
...secretara si shefu fac amor...
-domnule director, ati intrat?
-da, de mult...
-OOOO, ce mare eeee...
Mde.

vasile dorolti spunea...

..o masuram evident subiectiv(de aceea am si mentionat "probabil"),iar in ceea ce priveste ideea ca cine nu e pe net nu exista ....stiu si eu,poate nu-i chiar asa....sau cel putin sper sa nu fie

fotomaniacu spunea...

OK... si eu de unde s stiu cine ce face si ce poze are? Il da la televizor la stiri, il vad in reclame pe strada? Alte mijloace de informatie nu am.

Ioana Filipaş spunea...

Domnule Lazăr, noi, ăştia mai de prin zona Clujului, îl ştim pe domnul Istvan Feleki :) De-aia ştim că e bun, în ciuda lipsei unui portofoliu pe net.